Onze veelgestelde vragen
Zijn er glutenvrije opties?
Als onderdeel van ons toewijding aan klanttevredenheid, bieden we ook glutenvrije opties aan. We geloven dat iedereen moet kunnen genieten van heerlijk eten, ongeacht hun dieetrestricties. Onze glutenvrije gerechten worden met zorg bereid, met hoogwaardige ingrediënten en met dezelfde aandacht voor smaak en presentatie als al onze andere gerechten.
Kan men een rondleiding krijgen?
Op afspraak wordt er tijd gemaakt voor een plaatsbezoek. Op deze manier krijgt U beter inzicht welke mogelijkheden wij aanbieden. Ter plaatse kunnen eventueel nog andere goede ideeën tot stand komen.
Is het gebouw rolstoelvriendelijk?
Jazeker. In het etablissement zijn weinig hindernissen. En wanneer er trappen zijn, is er een lift in de buurt. Een rolstoelvriendelijk toilet is ook beschikbaar.
Kan de ceremonie bij Grand Café LAMOT doorgaan?
Zowel binnen als op het buiten terras kan uw cermonie bij ons doorgaan. Stoelen en andere benodigdheden staan ter uw beschikking.
Wie zorgt er voor een DJ?
De muziek kan U rechtstreeks met de DJ afhandelen of door ons laten regelen, zoals U zelf verkiest.
Heeft Grand Café LAMOT een muziekinstallatie ter beschikking?
De voorkeur van uw DJ gaat uit naar het gebruik van zijn eigen materialen.
Hoe ontvangen we de DJ of andere exclusieve partners op de dag van ons event?
Om ongestoord van uw event te kunnen genieten kunnen de exclusieve medewerkers rechtstreeks contact opnemen met uw hofmeester.
Kunnen we extra bekleding aanbrengen in de zaal?
U bent vrij extra aankleding aan te brengen naar alle believen.
Is decoratie inclusief in jullie service?
Alle benodigheden om de catering uit te voeren zijn inclusief. Bloemstukken en andere extra aankledingen dient U zelf te voorzien en/of aan te brengen. U bent vrij van extra aankleding aan te brengen. Naamkaartjes kan U ook best zelf op tafel plaatsen. Bloemstukken en andere extra aankledingen mag U zelf aanbrengen.
Wat is er verboden?
Volgens het huisreglement van brouwgebouw LAMOT mag er geen gebruik gemaakt worden van kaarsen, vuurwerk, confetti en rookmachines.
Is er een Wi-Fi netwerkvoorziening?
Door heel het etablissement is er een sterk Wi-Fi netwerk beschikbaar.
Kunnen we de zaal aankleden één dag voor ons event?
Afhankelijk van de bezetting in het gebouw kan U een dag voor uw event een bezoek inplannen om de aankleding te bezorgen. Uitsluitsel kunnen wij geven 8 dagen voor uw event en wordt gecommuniceerd met de hofmeester.
Bezorgen wij een gastenlijst?
Het is aangewezen een gastenlijst te bezorgen op achternaam (voor koppels op naam van de man).
Worden uw gasten naar de tafels begeleidt?
Bij de uitwerking van het draaiboek wordt de tafel begeleiding georganiseerd door onze hofmeesters.
Is de exclusiviteit gewaarborgd bij het verloop van uw event?
De zaalhuur waarborgt de exclusiviteit van de volledige oppervlakte van de zaal (binnen-terras en kolommenzaal).
Is mijn contactpersoon dezelfde persoon die mijn feest zal begeleiden?
Eén week op voorhand wordt U in contact gebracht met de hofmeesters die uw event zullen verzorgen. Op deze manier wordt alles goed overlopen om het feest zo vlot mogelijk te laten starten.
Op de dag van uw event is een bekend gezicht essentiel om uw vertrouwen te waarborgen.
Zijn er mogelijkheden om de ontvangst receptie bij mooi weer buiten te laten doorgaan?
Twee dagen vooraf wordt er aan de hand van de weersvoorspelling een definitieve planning opgemaakt. Bij wisselvallig weer zal de ontvangst receptie binnen doorgaan.
Is het verplicht om buffetten en andere pakketten af te nemen?
U bent vrij van eender welke catering formule af te nemen, wij werken namelijk zonder minimum voorwaarden.
el begeleiding georganiseerd door onze hofmeesters.
Kunnen wij kiezen voor een taart van een exclusieve partner?
Indien U een dessertenbuffet afneemt van Grand Café LAMOT, mag uzelf naar believen het dessertenbuffet aanvullen met uw eigen ideeën of producten.
Is er externe catering mogelijk?
De catering is in-house, daardoor zijn er geen faciliteiten om externe catering toe te laten.
Wanneer mag ik mijn offerte ontvangen?
De offertes voor events worden steeds tussen drie tot vier dagen aan U bezorgd.
Is de offerte bindend?
Neen. Indien uw event verschilt in verloop dan wat aanvankelijk gepland is, kunnen we het draaiboek hervormen. We werken namelijk zonder minimum voorwaarden. Echter bij grote wijzigingen graag een seintje 14 dagen voor aanvang van uw event.
Is het mogelijk alvast een optie nemen?
U kan vrijblijvend een optie nemen van 14 dagen.
Wat is de sluitingsdag van Grand Café LAMOT?
Zondag. Desondanks zijn we open op zondag voor boekingen van +50 personen.